Διάλογος με τον Διογένη και τον Τσαρούχη: Περί αστών, κομμουνιστών και μη εμφύλια ειρηνική πολιτική επανάσταση.

Κάποτε κατοικούσα στο Θησείο. Στον πρώτο παράδρομο αριστερά κατηφορίζοντας από την Ακρόπολη. Παλαιότερα, με συμφοιτητές μου πηγαίναμε εκεί κοντά στην Αγορά και συζητούσαμε. Περίπου Δήμος που αναβίωνε την άμεση δημοκρατία. Μια άλλη εποχή προβληματισμένων ανθρώπων τους οποίους δεν είχε προλάβει ακόμη να πλήξει ο αποδομητικός μεταμοντερνισμός (ή όπως τον μεταφράσαμε πολύ εύστοχα στην Ελλάδα εθνομηδενισμός). Οι φοιτητές διάβαζαν τα πάντα, συζητούσαν και προβληματίζονταν. Σημαντικός τόπος συνάντησης ήταν το Θησείο και η Ακρόπολη. Στις περιοχές αυτές εισερχόμασταν χωρίς πληρωμή μέχρι που η Ελλάδα όντας πλέον μέλος της ΕΟΚ τότε και σήμερα ΕΕ καταργήθηκε αυτό το προνόμιο που ίσχυε για τους Έλληνες πολίτες ως κάτι που δημιουργούσε διακρίσεις μεταξύ των πολιτών των κρατών μελών. Δεν μπορούσαν οι αφιλότιμοι να ζητήσουν εξαίρεση για λόγους πολιτισμού και εθνικής κουλτούρας όπως τόσα άλλα κράτη μέλη κάνουν για ανάλογα και αντίστοιχα ζητήματα.
Πριν λίγες μέρες, λοιπόν, σούρουπο, πήγαινα να συναντήσω συνάδελφο από το εξωτερικό που περνούσε από την Αθήνα. Για να πιούμε λίγη ρετσίνα εκεί κοντά σε μια ταβέρνα που ξέρω στο Θησείο. Κατηφορίζοντας συνάντησα τον Διογένη. Με ξάφνιασε: Κουρασμένος, απογοητευμένος και ανήσυχος. Το λυχνάρι του μισοσβησμένο. Ακολουθεί ο διάλογός μας:
Π. Ήφαιστος. Τι έχεις Διογένη; Είσαι καλά;
Διογένης. Όχι. Πάει να σβήσει το λυχνάρι. Αιώνες τώρα εκεί πάνω στον χλοερά επουράνια πεδία κατέβηκα να δω αν άλλαξε κάτι, Ψάχνω όμως και δεν τους βρίσκω.
Π. Ήφαιστος. Τι ψάχνεις και ποιους δεν βρίσκεις;
Διογένης. Ψάχνω για λίγους Έλληνες αστούς. Λίγους φιλελεύθερους όπως τους λέτε εσείς σήμερα, μπορούμε να τους ονομάσουμε και αστικοφιλελεύθερους. Δεν βρίσκω ούτε ένα.
Π. Ήφαιστος. Μήπως υπερβάλλεις Διογένη; Για όρισέ μου τι εννοείς «αστικοφιλελεύθερος».
Διογένης. Πολλά θα μπορούσα να πω. Αρχίζω από τον φίλο μου τον Γιάννη Τσαρούχη, ο οποίος ως γνωστό ήταν και μεταθανάτια συνεχίζει να είναι κομμουνιστής. Σωστά είπε πως αν και κομμουνιστής θα ανεχόταν και θα δεχόταν Γάλλους ή Βρετανούς αστούς. Ιδού πως το αιτιολόγησε ο μεγάλος ζωγράφος και άφθαστος αμπελοφιλόσοφος, όμως εμένα:
Πρώτον, θα ανεχόμουν ή και θα αποδεχόμουν τους αστούς γιατί οι μοντερνιστές αστοί στα Δυτικά κράτη είναι Κύριοι. Με ποια έννοια; Με την έννοια ότι θα με εκμεταλλεύονταν και αν επαναστατούσαν θα με κατέστελλαν. Υπό κανονικές συνθήκες, όμως, δεν θα μου ρουφούσαν όλο το αίμα. Εδώ οι αφιλότιμοι οι δικοί μας όχι μόνο το πίνουν όλο αλλά εδώ και δέκα χρόνια έφεραν τους τοκογλύφους όλου το πλανήτη να μας εξοντώσουν. Μνημόνια το όνομα του πολιτικοοικονομικού εγκλήματος. Και τώρα με την πανδημία; Περιμένετε να έλθουν τα σκούρα και πολύ φοβάμαι θα φέρουν και κανένα Δαρβίνο αιτιολογώντας τον στο όνομα της «αποτελεσματικότητας».
Δεύτερον, οι αστοί των μοντερνιστικών κρατών δεν θα μου ρουφούσαν όλο το αίμα όχι γιατί είναι «καλοί άνθρωποι» αλλά γιατί είναι ορθολογιστές. Ως ορθολογιστές λοιπόν οι Γάλλοι και Άγγλοι αστοί δεν θα ρουφούσαν όλο το αίμα των πολιτών για να μην τους εξολοθρεύσουν, να μην τους αναγκάσουν να μεταναστεύσουν και να τους κρατήσουν εν ζωή με τα ελάχιστα εκείνα κριτήρια μιας φιλελεύθερης θεωρίας αλλά και για να είναι το κράτος που αυτοί έφτιαξαν εύτακτο και εύνομο. Γιατί όπως θα ξέρεις υπάρχουν και φιλελεύθεροι που δεν είναι στυγνοί Δαρβινιστές. Υπάρχουν και φιλελεύθεροι που είναι έστω και ολίγον Αριστοτελιστές και σέβονται ελάχιστα, στοιχειώδη και ουσιώδη της ανθρώπινης ύπαρξης.
[Για να μην παρεξηγηθούμε, μου είπε ο Διογένης, μην θεωρήσεις ότι εγώ είμαι Αριστοτελιστής. Περιγραφή των πραγμάτων κάνω ενώ ψάχνω για σύγχρονους Έλληνες αστούς και μάλιστα έχοντας στο μυαλό τις οξυδερκείς παρατηρήσεις του κομμουνιστή Τσαρούχη εκεί υψηλά στα σύννεφα όπου μαζί και με πολλούς άλλους συντοπίτες μας Αθηναίους συναντιόμαστε και αμπελοφιλοσοφούμε]
Τρίτον και συναφές, θα προτιμούσα τους Άγγλους και Γάλλους Αστούς, μου λέει ο Τσαρούχης, επειδή είναι πατριώτες. Πώς να το κάνουμε, λέει ακόμη εκεί υψηλά ο ζωγράφος. Είναι εκμεταλλευτές και αριστοκράτες του Μεσαίωνα (πρόγονοί τους οι φεουδάρχες, οι γεωκτήμονες και οι ηγεμόνες) που δημιούργησαν το κράτος ως διοικητικό μηχανισμό των δύσμοιρων μετά-Μεσαιωνικών ανθρώπων και στην συνέχεια οι ίδιοι διαιώνισαν την δύναμή τους με το να καταστήσουν αυτές τις διοικήσεις αποτελεσματικό κράτος όπως το γνωρίζουμε σήμερα. Δεν έχουν δημοκρατία παρά μόνο κατ’ όνομα. Εκλόγιμη ολιγαρχία έχουν. Μόνο συμβάσεις «δικαιωμάτων» που δόθηκαν μετά την Γαλλική εξέγερση. Ως δημιουργοί και γνώστες του σύγχρονου κρατοκεντρικού διεθνούς συστήματος γνωρίζουν την σημασία του κράτους στον σύγχρονο ανελέητο κόσμο. Συμφωνώ με τον Τσαρούχη, συνέχισε ο Διογένης. Η πίστη και η νομιμοφροσύνη στο κρατικό συμφέρον αλλά συχνά και η φιλοπατρία με την κλασική έννοια είναι για ένα σύγχρονο μοντερνιστή αστό κανόνας παρά εξαίρεση. Στην Ελλάδα είναι εξαίρεση. Τέτοιες παραδοχές των κυβερνώντων στην Ελλάδα ακόμη και εάν ψάχνω με μεγαλύτερο λυχνάρι δεν βρίσκω πολλούς.
Τέταρτον, μου είπε επίσης ο Τσαρούχης: Θα προτιμούσα Άγγλους ή Γάλλους αστούς γιατί δεν θα υπηρετούσαν τους κατακτητές και όσοι το έκαναν όταν οι κατακτητές έφευγαν τους φυλάκιζαν ή και τους εκτελούσαν. Οι Δυτικοί αστοί συχνά εκτελούν τους δοσίλογους δεν τους διαιωνίζουν στην εξουσία.
Πέμπτο, προσθέτω σε αυτά που είπε ο Τσαρούχης, συνέχισε ο Διογένης: Οι μοντερνιστές αστοί (ακόμη και η ιδιόμορφη κρατική νομενκλατούρα του Στάλιν το ίδιο έκανε) αν δεν εκτελούσαν τους Εφιάλτες τους έστελναν σπίτι τους. Δεν τους αμείβουν με εξουσιαστικές καρέκλες όπως κάνετε εσείς οι νεοέλληνες επί δύο αιώνες μετά την δεκαετία τού 1830 όταν δολοφονήθηκε η μεγάλη αυτή ιστορική προσωπικότητα (ίσως επί χίλια συγκρινόμενος ακόμη και με τον Περικλή ) που λέγεται Ιωάννης Καποδίστριας (και που στις μέρες σας πρόσεξα ότι κάποιοι νάνοι δολοφονούν, οι άθλιοι, τον χαρακτήρα του – στάχτη στα μάτια τους θα πάρουν την απάντηση που τους αξίζει). Όταν μετά την επανάσταση εκδιώχθηκε η Ελληνική αστική τάξη της διασποράς κατά κανόνα όσοι κάθονται στην καρέκλα της εξουσίας δουλειά τους είναι να υπηρετούν ξένους. Λένε ψέματα και εξελίσσονται συμμορίες «ληστών διάφορων λιστών». Αναμενόμενα λοιπόν όσοι από εσάς σηκώνεται κεφάλι σας εξοντώνουν, σας εξορίζουν και στο τέλος σας αποτελειώνουν ποικιλότροπα. Ακόμη αγαπητέ Μεγαλονησιώτη, συνέχισε ο Διογένης, εάν σταθούμε στα τελευταία χρόνια, οι Γάλλοι ή Άγγλοι αστοί δεν θα έκαναν αυτό που σας κάνουν οι Έλληνες ψευτοαστοί. Οι τελευταίοι για να γλύφουν κάτι κοκαλάκια καταστρέφουν και εκποιούν τον πλούτο των νεοελλήνων που με κόπο και μόχθο μόχθησαν για να τον αποκτήσουν μετά το 1821. Για να γλύφουν κοκαλάκια εδώ και δέκα χρόνια δεν διστάζουν να ψηφίζουν κατ’ εντολή ξένων κάθε βράδυ νόμους που επικαλούνται ως νομιμοποίηση για να αποτελειώσουν την νεοελληνική κοινωνία. Τι αθλιότητα: Για μια καρέκλα οι απάτριδες, αχόρταγοι και άπληστοι. Συγκρινόμενοι λοιπόν με τους Γάλλους ή Άγγλους αστούς είναι νάνοι. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πω καλύτερα να μην μιλήσω για τους προοδευτικά μεταμφιεσμένους «νεοφιλελεύθερους αστούς των Εξαρχείων». Κατανοείς τι εννοώ! Θα χάσουμε τον λογαριασμό και πολύ θα μπερδέψουμε την κουβέντα μας αν συζητήσουμε περί «go home Mrs Merkel – Come home κυρία Merkel έλα Αγγέλα να χορέψουμε χαρούμενοι ένα ανώδυνο χορό πεντοζάλης».
Π. Ήφαιστος. Διογένη είσαι επαναστάτης. Όρισέ μου καλύτερα σε παρακαλώ τι εννοείς όταν λες «Έλληνας αστικοφιλεύθερος».
Διογένης. Όπως ξέρεις ίσως και εγώ με δικούς σας όρους να μπορούσα κάλλιστα να ονομαστώ κομμουνιστής (ή όπως λέτε εσείς οι σύγχρονοι Έλληνες που βρίσκετε σοφιστικά διάφορους ανυπόστατους όρους, «προοδευτικός»). Ας πούμε όμως ότι «είμαι κομμουνιστής αλλά Έλληνας» και μάλιστα όπως και ο Τσαρούχης και τόσοι άλλοι λογικός και ορθολογιστής. Γι’ αυτό θέλω, εάν επανερχόμουν στην επίγεια ζωή να ζω σε αυτή την χώρα αξιοπρεπώς και με ασφάλεια, έστω και αν είμαι φτωχός. Ορίζω λοιπόν τι εγώ εκτιμώ πως πρέπει να είναι ο Έλληνας αστός:
Πρώτον, όπως εγώ κατανοώ τον όρο αστός στον σύγχρονο δικό σας κόσμο που είναι φτωχός συγγενής του δικού μας κλασικού κρατοκεντρικού κόσμου, είναι ή πρέπει να είναι πατριώτης. Η φιλοπατρία είναι εγγενής σε κάθε μέλος κάθε πολιτείας κάθε εποχής και κάθε περιοχής. Είτε είσαι αστός είτε κομμουνιστής πρέπει να ξέρεις ότι δεν πρόκειται να ενωθεί ο πλανήτης, δηλαδή οι κινέζοι με τους Άραβες, οι Άραβες με τους Σουηδούς και όλοι οι άλλοι με όλους τους άλλους. Η πατρίδα λοιπόν είναι πατρίδα όπως και να έχει και το κράτος κάθε έθνους αυτό που διασφαλίζει η κοινωνία να είναι συλλογικά ελεύθερη. Ακόμη και σε μια πλανητική συμπολιτεία που δεν βλέπω να κοντεύει. Κράτος, λοιπόν, πατρίδα, φιλοπατρία και ακλόνητα και ασυμβίβαστα υπέρ των εθνικών συμφερόντων. Υπέρτατο όλων η Εθνική Ανεξαρτησία που στην δική μας κλασική εποχή όπως ίσως ξέρεις ονομαζόταν «ιδεώδες της Ανεξαρτησίας» και αποτελούσε προϋπόθεση δυνατότητα δημοκρατικής φοράς κίνησης.
Δεύτερον, οι δικός μου τύπος Έλληνα αστού όπως αντιλαμβάνομαι ότι απαιτείται να είναι στον σύγχρονο κρατοκεντρικό κόσμο, δεν υπηρετεί δουλικά τους ξένους αλλά διαπραγματεύεται με τους ξένους και αντιστέκεται σε κάθε είδους κατάκτηση όπως για παράδειγμα σήμερα των τοκογλύφων και των κερδοσκόπων. Οι ξένοι όταν κατέχουν την εξουσία σε άλλο κράτος μόνο κατακτητές μπορούν να είναι. Ο δικός μου Έλληνας αστός εάν είχα μια παράταξη τέτοιων αστών να τον εκλέξω –έστω και εάν εγώ δεν είμαι και δεν θέλω να είμαι αστός– μεγιστοποιεί τα συμφέροντα της χώρας του παλεύοντας αενάως να ισορροπήσει τις σχέσεις με τους πιο ισχυρούς [Παρένθεση. Αυτό φαίνεται έτυχε να το διαβάσει ο Διογένης που μάλλον εκεί μέσα στο πιθάρι του κοντά στην Ακρόπολη όταν κατεβαίνει στην επίγεια Ελλάδα διαθέτει και διαδίκτυο: «πελατειακές διαπραγματεύσεις» – http://wp.me/p3OlPy-wB].
Τρίτον, συνέχισε ο Διογένης, όπως κάνουν εκεί στην χώρα του John Rawls φροντίζουν για μια στοιχειώδη έστω διανεμητική δικαιοσύνη που συμβολίζει μια εξέλιξη σε σχέση με τον Θεοκρατικό Μεσαίωνα των δουλοπαροίκων και των ρακένδυτων. Τα πράγματα εξελίσσονται, πώς να το κάνουμε. Μόνο το νεοελληνικό πολιτικό σύστημα δεν εξελίσσεται και γι’ αυτό οι Έλληνες δεν έχουν αστούς προδιαγραφών άλλων κρατών. Αν και το ξέρω πως ποτέ δεν θα φτάσουν οι σύγχρονοι Έλληνες την δημοκρατία αυτών που επικαλούνται ως προγόνους τους θα μπορούσαν να έχουν λίγα –μα τον Δία λίγα, ελάχιστα τουλάχιστον– checks and balances, όπως τα λένε στις μέρες σας οι φιλελεύθεροι. Ντροπή σας νεοέλληνες, είπε ο Διογένης. Μηδέν δημοκρατία: Δελτία των οκτώ (κοινώς «γιανοπριντεριστάν» και άλλες αηδίες). Πραιτοριανοί που ρυθμίζουν το τράφικ μεταξύ τροικανών και ξένων εισβολέων κάθε εποχής. Για να μην μιλήσω για την κρατική κυριαρχία που προσφέρει το διεθνές δίκαιο της θάλασσας και που την απαξιώνουν. Πανέτοιμοι όχι μόνο για καζάν-καζάν αλλά και για να τα δώσουν όλα. Αλλά αυτό άφησέ το είναι μεγάλο ζήτημα να το συζητήσουμε την επόμενη φορά που θα κατέβω στην Γη.
Π. Ήφαιστος. Σταμάτα Διογένη πήρες φόρα. Δηλαδή αυτούς που σε προηγούμενη συζήτησή μας ονόμασες άγνωστους σε εμένα όπως τον Κωστάκη, τον Γιωργάκη, τον Βαγγελάκη, τον Αντωνάκη, τον Αλεξάκη και τα λοιπά; Δεν ξέρω ποιοι είναι αλλά όποιοι και να είναι τους μηδένισες τελείως; Πριν τι είχαμε, ρώτησα ρητορικά τον Διογένη για να ανάψει ακόμη περισσότερο η συζήτηση; Σε τελευταία ανάλυση δεν φταίνε οι Έλληνες πολίτες, αυτοί που τους ανέχτηκαν ή και συμμετείχαν στο «πάρτι», τις φούσκες και το όργιο της κατανάλωσης;
Διογένης. Ειλικρινά δεν περίμενα από εσένα τέτοια ερώτηση. Επειδή εκεί ψηλά που συνήθως βρίσκομαι ενίοτε σε διαβάζω, σου υποβάλλω ότι έκανες ρητορική ερώτηση. Επειδή όποτε ανασταίνομαι διαβάζω τα κείμενα μερικών συγχρόνων Ελλήνων Μοϊκανών, ξέρω ότι μπλοφάρεις και ότι προσπαθείς να με παγιδεύσεις. Έστω. Σου απαντώ αρχίζοντας από το τελευταίο.
Πρώτον, λοιπόν, για να συντομεύσουμε επειδή πρέπει να πάω για ύπνο, το πιθάρι μου με περιμένει. Να διαβάσεις Γιώργο Κοντογιώργη. Να διαβάσεις τι λέει για τις ευθύνες των μελών μιας κοινωνίας στα σημερινά καθεστώτα έμμεσης αντιπροσώπευσης αλλά και σε κάθε άλλο ελλειμματικό πολιτικό σύστημα. Πολύ σωστά πολύ συχνά γράφει πως ποτέ δεν ενοχοποιείς την κοινωνία και τα μέλη της. Το σύστημα επικρίνεις γιατί συχνά οι άνθρωποι δεν έχουν επιλογές. Αυτό δεν είναι δικαιολογία για απάθεια αλλά πρέπει να ξέρουμε την ιεραρχία των πραγμάτων και να μην γινόμαστε μαζοχιστές. Το διάβασα και σε δικά σου κείμενα γι’ αυτό άσε το δούλεμα. Είναι μαζοχισμός, φίλε Μεγαλονησιώτη, να δέχεστε την προπαγάνδα των εκάστοτε καρεκλοκένταυρων και να αυτομαστιγώνεστε. Έλεος Μεγαλονησιώτη εάν και εσύ το εννοείς! Από το 1821 δουλεύετε μέρα νύχτα. Νοικοκύρηδες έμποροι, γεωργοί, περιπτεράδες, μπακάληδες, ναύτες, μετανάστες, εφοπλιστές και ότι άλλο μπορούσατε να κάνετε παρακάμπτοντας το μεγάλο εμπόδιό σας, το ξενοκρατούμενο κράτος «σας». Σας ληστεύουν, σας σκοτώνουν, σας υποδουλώνουν, παραδίδουν τις πατρίδες σας στους εισβολείς και εσείς δέχεστε την προπαγάνδα τους όταν λένε ότι δήθεν για όλα φταίνε οι πολίτες; Και τώρα έκαναν και κάτι επιτροπές που δεν πολυκατάλαβα τι είναι για να σας πείσουν ότι ο Μακρυγιάννης και ο Κολοκοτρώνης ήταν δουλοπάροικοι όχι υψηλής υπόστασης Έλληνες της διαχρονίας της Ελληνικότητας. Αν ζούσε ο Καραϊσκάκης … ξέρεις τι θα απαντούσε. Εσείς τι απαντάτε!
Δεύτερον, Δεν κατάλαβα! Τι εννοείς «πριν από αυτούς»; Δεν είναι οι ίδιοι ή τα παιδιά και τα εγγόνια τους; Οι ρίζες μάλιστα ίσως πάνε πίσω μέχρι και τον εποχή των Βαυαρών.
Τρίτον, δεν έχουν σημασία τα άτομα. Τα ηγετικά μέλη των εγκάθετων εξουσιών της εξάρτησης σε ξεπεσμένα κράτη όπως το σύγχρονο δικό σας είναι μορφικά πανομοιότυπα. Είναι ένας ιδεολογικός ακταρμάς «αριστεροδεξιοφασιστοκεντροσοσιαλψευτοφιλελεύθεροιτραβεστιπροοδοευτικών». Τραβεστί ιδεολογίες που τις μεταμφιέζουν με ψεύτικα λόγια και ανυπόστατα ιδεολογικά δόγματα. Κάπως έτσι και μάλιστα με πολλές φτηνές εκδοχές και αποχρώσεις.
Π. Ήφαιστος. Διογένη μήπως ισοπεδώνεις τα πάντα!
Διογένης. Τίποτα δεν ισοπεδώνω. Άκου λοιπόν εις Αθήναις εξορισμένε Μεγαλονησιώτη: Σε αυτόν τον ιδεολογικοπαραταξιακό ακταρμά που εσείς ονομάζετε παρατάξεις τα μέλη των οποίων στην Ελλάδα πιθηκίζουν τα δυτικά αστικά κράτη υπάρχουν πολλοί εγκλωβισμένοι. Κατάσταση πολιορκίας ισχύει για όποιον θέλει να είναι σωστός αστός, σωστός πατριώτης και σωστός πολίτης ή ακόμη και σωστός κομμουνιστής. Η Ελλάδα βρίσκεται στα πρόθυρα της πλήρους εξουθένωσης και ταυτόχρονα υποδούλωσης και / ή εκποίησης. Σωτηρία δεν υπάρχει. Εκτός και εάν κατορθώσετε όπως είναι ο τίτλος μιας σελίδας του διαδικτύου σου «Ειρηνική, μη εμφύλια πολιτική επανάσταση». Τώρα θα μπορούσατε να βρείτε και κάποιο Περικλή, Καποδίστρια ή Ντε Γκολ. Ξέρεις κανένα εδώ στην σύγχρονη Ελλαδίτσα σας; Αυτούς που τώρα έχετε αν δεν βρείτε μη εμφύλιο ειρηνικό τρόπο να τους αλλάξετε εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι. Καλά είμαι σε ένα μεγάλο πιθάρι εκεί ψηλά στον χλοερό τόπο.
Εξάλλου, όσοι είναι κλέφτες και λωποδύτες ήδη τα κλεμμένα τα έβγαλαν έξω. Όπως όλοι οι απατεώνες και απάτριδες όλων των εποχών, όπως όλες οι ενσαρκώσεις της ιδιωτείας και της χυδαιότητας κατέστρεψαν την πατρίδα και όπου γη θα θρέφει το σαρκίο τους. Επειδή μπορεί να μου διέφυγε, επίσης, μπορείς να μάθεις τι έγινε με κάτι «λίστες ληστών Λαγκάρτ»!
Εμείς οι Έλληνες της Αρχαιότητας είχαμε του κόσμου τα κουσούρια αλλά τον απάτριδα και τον ιδιώτη τον θεωρούσαμε το κατακάθι της γης. Τον θεωρούσαμε τον χυδαιότερο όλων και τον πρόγονο αυτού του βρώμικου όντος που αργότερα εσείς ονομάσατε Μαρκήσιο de Sade: Μηδενισμός, ωμή ισχύς, ιδιωτεία, καταστολή, βία, κοντολογίς βαρβαρότητα. Σχετικά, ερωτώ: Μπορείς να με πληροφορήσεις πόσοι «αριστεροδεξιοί» είναι το σύγχρονο συνώνυμο του μηδενισμού, δηλαδή του εθνομηδενισμού. Διάβασα τα κείμενά σου για τον εθνομηδενισμό καθώς και μερικών άλλων και συμφωνώ απόλυτα ότι αποτελεί κατήφορο.
Η διέξοδός σας είναι η μη εμφύλια δραστική αλλαγή που θα φέρει την εθνική ανεξαρτησία για να παλέψετε για την πατρίδα σας και το κράτος σας. Πως θα το κάνετε. Δικό σας πρόβλημα να βρείτε λύση και διέξοδο διαφορετικά τελειώνει ο ιστορικός σας κύκλος.
Π. Ήφαιστος. Πριν χωρίσουμε Διογένη. Πες μου και τι εννοείς όταν υπονοείς ότι κάτι μπορεί να γίνει.
Διογένης. Ο αργός θάνατος δεν σας αξίζει. Φροντίστε λοιπόν με μια ανεξάρτητη ψήφο μέχρι να υπάρξει κάτι θετικό. Εάν υπάρξει γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί πια να υπάρξει. Συμβουλεύω λοιπόν ψήφο που θα οδηγήσει σε αναγκαίες εξισορροπήσεις που θα αξιώσουν, ίσως από μια μεταβατική μη κομματική κυβέρνηση: Για να γίνει μια συντακτική εθνοσυνέλευση και μεταρρύθμιση που θα ενσαρκώσει πολιτικά τις πολιτικές παραδόσεις των Ελλήνων της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας. Ο πολίτης εντολέας, η κοινωνία και όχι ξένοι κάτοχος του κράτους και η πολιτική εξουσία εντολοδόχος και ανακλητή. Αυτό είναι δημοκρατία και το καράβι το οποίο ταξιδεύοντας μέσα σε φουρτουνιασμένες θάλασσες προσανατολίζεται προς την Ιθάκη της πολιτικής ελευθερίας. Δεν ξέρω τα σημερινά Συνταγματικά σας. Εμείς στην κλασική εποχή ανά πάσα στιγμή στέλναμε σπίτι του τους εντολοδόχους της εξουσίας. Δεν είναι διαδικαστικά εφικτό να ψηφίζεται όχι κομματάνθρωπους της συμφοράς αλλά ικανά άτομα φορείς δημοκρατικών πεποιθήσεων -κατά τόπο, κατά περιφέρεια και κατά επικράτεια για να αναλάβει την διακυβέρνηση η κοινωνία και όχι πρωταθλητές της ιδιωτείας που σε όλα τα μοντερνιστικά κράτη καταχρηστικά ονομάζουν τα καθεστώτα της εκλεγμένης ολιγαρχίας ως δήθεν δημοκρατία.
Όπως και να έχει χρειάζεστε και μια γερή ομάδα παλληκάρια διαπραγματευτές –διπλωμάτες, οικονομολόγους, κτλ– να λένε σε αυτούς εκεί έξω τα λάθη τους και να τους προτείνουν αξιόπιστες διεξόδους στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Δεν κατάλαβα, δεν μπορείτε να προτείνετε διεξόδους στους υπόλοιπους Ευρωπαίους; Σοβαρές μεταρρυθμιστικές προτάσεις, όμως, γιατί σας συμφέρει. Γιατί όπως ξέρεις η Ευρώπη σήμερα είναι πλέον χίλια κομμάτια και πολλοί διψούν για σοβαρές προτάσεις. Κάποιος πρέπει να τους ταρακουνήσει. Μέχρι να υπάρξει η μεγάλη ποθητή αλλαγή μέσα από μια μη εμφύλια πολιτική επανάσταση θα έλεγα ότι ο καταλληλότερος στην καρέκλα είναι αυτός που ενδέχεται να ταρακουνήσει την Εσπερία. Να αντιμετωπίσει επίσης αυτό που εσύ συχνά ονομάζεις «απέραντη Τουρκική απειλή» από την Θράκη μέχρι την Μεγαλόνησο Κύπρο. Υπάρχει; Μικρές οι πιθανότητες; Ταρακούνημα χρειάζονται όλοι, επαναλαμβάνω, ακόμη και εκεί στην Εσπερία. Εγώ δεν ψηφίζω γιατί είμαι πεθαμένος αλλά σας πονάω, πώς να το κάνω. Εδώ γεννήθηκα και πέθανα και εγώ. Και η Πολιτεία όπως ξέρεις Μεγαλονησιώτη είναι μεγάλη υπόθεση. Η Πολιτεία ή κράτος όπως το λέτε σήμερα είναι το συμβόλαιο των νεκρών με τους ζωντανούς και τους απογόνους τους.
Άκουσέ με. Διαφορετικά εσείς όλοι που λέγεστε Έλληνες πολίτες σήμερα θα σκλαβωθείτε ή θα μεταναστεύσετε ή θα γίνετε Συρία ή Λιβύη. Θα πάθετε κανένα στραπάτσο εξωτερικό, θα φύγουν όλοι οι νέοι σας, η οικονομία σας θα μηδενιστεί, θα έχετε πάλι κανένα εμφύλιο. Και να μην ξεχνάμε και την σταδιακή αλλαγή λαού με ροκάνισμα της πολιτισμικής και πολιτικής συνοχής. Αργό θάνατο ή στραπάτσο θα είστε το πρώτο μεγάλο θύμα όσων κεντρικά ή περιφερειακά ανήκουν στην Εσπερία. Τελεσίδικα και ίσως θανατηφόρα. Βρείτε λοιπόν τρόπο για μια ειρηνική μετάβαση για να επιβιώσετε. Να φύγουν όλοι αυτοί που σας ρίχνουν στα βράχια μετά το 1830. Το χρειάζεστε. Μια ασφαλή μετάβαση με εξισορρόπηση των άκρων πριν σας πάρει το ποτάμι. Το πώς θα γίνει αυτό με τον κατάλληλο τρόπο θέλει σκέψη, ψυχραιμία, ορθολογισμό και λίγη τύχη. Περισσότερα δεν ξέρω.
Κατάλαβέ το Μεγαλονησιώτη: Θα σας πάρει το ποτάμι και εσύ ως διεθνολόγος θα πρέπει να ξέρεις τι σημαίνει αυτό. Θα σας πάρει το ποτάμι!!! Σκεφτείτε τι σημαίνει αυτό βγάζοντας τις παρωπίδες και τις μικροψυχίες. Κυρίως αποτινάσσοντας την προπαγάνδα με την οποία σας βομβαρδίζουν. Τόσο έξυπνοι άνθρωποι εδώ και να μην αντιλαμβάνεστε η πλειοψηφία ότι σας επιβάλλουν αργό θάνατο ενώ μπορεί να μην είναι και τόσο αργός εάν σας πάρει το ποτάμι προς τους κρημνούς και τα βράχια όπου είναι στημένες πολλές κλίνες του Προκρούστη των στρατηγικών παιγνίων των άσπονδων φίλων σας.
Ξυπνήστε νεοέλληνες, κραύγασε ο Διογένης κουνώντας το λυχνάρι του. Αστούς δεν έχετε, την οικονομία σας την εξανέμισαν οι αεριτζήδες, τους νέους σας του εξόρισαν οι ερασιτέχνες και ήδη αργοπεθαίνετε. Πριν είναι πολύ αργά πρώτον, μην δεχθείτε τον εκβιασμό του αργού θανάτου και δεύτερον μη αφήσετε το τρένο της Ελλάδας να εκτροχιαστεί. Αναλογιστείτε τι θα μπορούσε να είναι μη εμφύλια ειρηνική πολιτική επανάσταση που θα μπορούσε να ανοίξει ευκαιρίες για ασφαλή μετάβαση. Παλέψτε το!
Συνέχισε ο Διογένης να ανηφορίζει προς Ακρόπολη. Κάπου εκεί πρέπει να έχει κανένα πιθάρι για να κάθεται όταν εδώ και εκεί, νοερά ή άλλως πως, επιστρέφει την Αθήνα. Άφωνος για το πόσο καλά ήξερε τι μας συμβαίνει, τον παρακολούθησα να ανηφορίζει προς τον ουρανό μέχρι που δεν έβλεπα πια το λυχνάρι.

 

Π. Ήφαιστος – P. Ifestos

www.ifestos.edu.grinfo@ifestos.edu.gr  www.ifestosedu.grinfo@ifestosedu.gr

 Twitter https://twitter.com/ifestosedu

Linkedin https://www.linkedin.com/in/panayiotis-ifestos-0b9382131/

Instagram https://www.instagram.com/p.ifestos/

Στρατηγική Θεωρία–Κρατική Θεωρία https://www.facebook.com/groups/StrategyStateTheory/

Προσωπική σελίδα https://www.facebook.com/p.ifestos

Προσωπικό προφίλ https://www.facebook.com/panayiotis.ifestos

Πολιτισμός, Περιβάλλον, Φύση, Ψάρεμα https://www.facebook.com/Ifestos.DimotisBBB

Διεθνής πολιτική 21ος  αιώνας https://www.facebook.com/groups/InternationalPolitics21century/

ΗΠΑ: Ιστορία, Διπλωματία, Στρατηγική https://www.facebook.com/groups/USAHistDiplStrat/

Ελλάδα-Τουρκία-Κύπρος: Ανισόρροπο τρίγωνο https://www.facebook.com/groups/GreeceTurkeyCyprusImbalance/

Διαχρονική Ελληνικότητα https://www.facebook.com/groups/Ellinikotita/

Φιλοπατρία, Δημοκρατία, Ελευθερία https://www.facebook.com/groups/philopatria/

Άνθρωπος, Κράτος, Κόσμος–Πολιτικός Στοχασμός https://www.facebook.com/groups/Ifestos.political.thought/

Κονδύλης Παναγιώτης https://www.facebook.com/groups/Kondylis.Panagiotis/

Θολό βασίλειο της ΕΕ https://www.facebook.com/groups/TholoVasileioEU/

Θουκυδίδης–Πολιτικός Στοχασμός https://www.facebook.com/groups/thucydides.politikos.stoxasmos/

Μέγας Αλέξανδρος–Ιδιοφυής Στρατηγός και Στρατηλάτης https://www.facebook.com/groups/M.Alexandros/

Εκλεκτά βιβλία που αξίζουν να διαβαστούν https://www.facebook.com/groups/eklektavivlia/

Ειρηνική πολιτική επανάσταση https://www.facebook.com/groups/PolitPeacefulRevolution/

«Κοσμοθεωρία των Εθνών» https://www.facebook.com/kosmothewria.ifestos

 

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, κείμενο


Κατηγορίες:στρατηγική θεωρία, Αριστοτέλης, Εθνική Στρατηγική, Ελλάδα, Ελληνικός πολιτισμός

Ετικέτες: , , ,

Αρέσει σε %d bloggers: